Fredag, the drums.

Fredag idag! Eller, fredag igår, eftersom att klockan är över tolvslaget. Fredagseftermiddagen spenderades i alla fall som vanligt tillsammans med mina två bundisar Siri och Nicole. Att vara på vår gamla hederliga donken, fälla en skvätt tårar och svärord för att mitt kort så magiskt bestämt sig för att hata mig, få grov panik för att man inte hann säga hej till några personer från paralellklassen som sa hej till en själv, äta middag i Kungshallarna, gå runt stadens gator en stund, stå utanför Berns salonger och vilja för att det finns åldersgränser när världens bästa band finns en betongvägg och två stora vakter bort- har jag hunnit med idag. En vanlig fredag ungefär! Nu är det helg! ♥

Utanför Berns, kunde höra basgitarrer lite svagt om jag lyssnade noga. Varför finns det åldersgränser på konserter?! Kommer väl aldrig få se The Drums, mitt liv suger ibland. Fas mestadels så är det bäst. Fast nu är jag på mitt-liv-suger-för-att-jag-inte-får-se-mitt-favoritband-live-humör så vi skiter i att livet leker vissa dagar, för nu är det inte kul alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0