Vi drar till fjällen


Just nu sitter jag förmodligen i bilen påväg till fjällen. Tidsinställt inlägg som ni förstår mina kära vänner. Förra året, och ända sen jag var liten, har vi tillbringat skidsemestern i Orsa Grönklitt. Ni kanske sett reklam på bussar, tunnelbanor, vad vet väl jag, men dit åkte vi i alla fall. Det var så mysigt och bra ställe att jag gråter lite inombords varje gång jag tänker på att förra året var sista gången på länge. Kanske åker tillbaka dit någon gång. Kanske inte. Någon gång vill jag i alla fall gärna åka till alperna i Schweiz, tror att det är bästa stället i världen för skidåkning, mina föräldrar säger att det är det. Nu ska jag inte uttråka er längre med prat om skidorter, vi hörs snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Checka gärna in min blogg, har börjat blogga igen! :) <3

2012-03-02 @ 14:23:26
URL: http://juliawbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0