Live från sängen:

Har ätit middag för fort som vanligt så jag ligger i min säng med magkramper och orkar inte resa på mig för att skriva ett riktigt redigt inlägg på datorn. I eftermiddags mötte jag i alla fall upp min mamma för lite sista-minuten-bal-shopping! Fick med mig både klänning och ett par heels. Måste tacka mamma för hennes givmildhet mot lilla mig förresten, hehe.. Är lite halvt avundsjuk på alla människor som står i publiken till Timbuktu för tillfället, men det gör inget, eftersom att jag ska på Rebecca and Fionas spelning imorgon! Längtarlängtarlängtar!
Förresten så ser ni mina shoppingpåsar och GAMLA klänning på bilden nedanför. Vet att ni behövde veta det, puss!


Kommentarer
Postat av: Mask

Haha, åt ni lasagne?

2012-05-31 @ 22:51:08
URL: http://imnosuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0