And think of all the stories that we could have told.

Hejhej. Ser att några fina människor hänger kvar här trots min kassa uppdatering som pågått alltför länge. Ledsen för det!
Jag har hursomhelst varit med om en hel del roliga och tråkiga saker under dessa dagar jag inte uppdaterat.
Gråtit, skrattat, varit stressad, varit glad, gjort förbjudna saker, gjort bra saker.
Hade på mig det på bilden ovan idag. Känner mig för i övrigt sjukt obekväm i kjol, men kjol är fint så jag har på mig det ändå! Puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: nicole

näämen åhh vad var ju superfint linnea!! :D <3

Svar: Taaack fina du!! :))<3
favoritelife.blogg.se

2012-09-24 @ 18:47:07
URL: http://imnicole.blogg.se
Postat av: Siri

ÄLSKAR denna outfit! Ha den varje dag. ;) <3

2012-09-25 @ 18:36:26
Postat av: nicole

hörru dudu din du, blogga! <3

2012-09-30 @ 19:47:15
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0