ett två tre

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Det här har jag gjort de dagarna som jag inte orkat blogga:

Söndag: Sov tills klockan blev för mycket. Kollade på Gossip Girl-boxen som jag fått låna av Saga, (får dåligt samvete över hur länge jag lånat den, ska lämna tillbaka den snart Saga, lovar!) pluggade lite och gick ut och sprang! Hurtig som tusan.

Måndag: Hängde med bästa Åsa på eftermiddagen och pratade om lite allt möjligt, planerade inför på lördag då Matilda kommer hit till Stockholm!! Jag och Åsa gick och mötte upp Nicole lite senare på eftermiddagen också, det var mys. Efter att jag ätit middag hemma gick jag ut på en kvällspromenad med en rolig killkompis från min högstadieklass. Har inte träffat honom sedan i somras, så det var  jättetrevligt att träffa honom igen!

Tisdag: Skämde ut mig inför hela min franskaklass när jag kom tjugo minuter försent och inte förstod vad min lärare ville att jag skulle göra och satte mig på fel plats i klassrummet. Hej IG i franska liksom. Fick åka rollerblades/inlines hela idrottslektionen med några klasskompisar och paralellklasskompisar, alltså det var faktiskt jättekul! 
Blev typ hotad av tvåorna iför nollningen nästa torsdag också. Jag är rädd.
Sprang hem i spöregnet utan mitt paraply som jag lyckligtvis glömt hemma och var seriöst blöt från topp till tå när jag äntligen kom hem.

Så nu vet ni vad jag har haft för mig. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0