Måndag.


Fy fan vilken bild. Men jag tog ingen annan bra bild idag, så det får väl duga. Jag har i alla fall hängt med Nicole och Vendela efter skolan idag. Har verkligen varit supertrevligt. Det blev ingen vidare uppdatering i helgen förresten, men för er som undrar så var jag hos Carro i fredags och hade väldans mys, och på lördagen var jag tvungen att hänga med min familj till några släktingar som har lantställe i Öregrund.
Nu är det dags för mig att göra klart lite läxor som jag har inför de kommande dagarna. På onsdag ska jag på Östra Reals insparksfest! Weeho, welcome to the brat-paradise!! Haha, nej men det ska bli jättekul faktiskt! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

hemskaste.bilden.på.mig.någonsin.

2012-09-10 @ 20:01:17
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0