Skit-tisdag.


Tja. Såhär bra tycker jag att dagen har varit hittills. ↑

Denna tisdag har jag:
- försovit mig och tvingats springa osminkad till skolan.
- haft världens bad-hair day.
- inte fått någon fucking biljett till Östra reals insparksfest imorgon eftersom att de sålt slut!!
- behövt genomlida ett över en timmes långt idrottspass på (helt seriöst!) militär-nivå.
- fått veta att min älskade gulliga kompis Siri ska byta skola från Södra latin!! Är helt säker på att hon kommer få det bäst i nya skolan, men jag är ändå så himla himla ledsen just nu. Kommer sakna henne varenda minut ♥ 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh älskling, låter inte som någon bra dag <3 :/
Vi har inga biljetter heller, så du är inte ensam!
Dessutom så känner jag att I feel you bro på idrottspunkten, fick springa EN HALV JÄVLA MIL i skogen idag. KUUUL. innan extramatten också, utan handduk till duschen.
Vart ska hon byta? <3

Svar: Nää, inte bästa dagen direkt :/ <3 Hahah herre, fy vad jobbigt, stackars dig!! <3
Hon ska faktiskt byta till...... din skola! Det är väl i all fall lite tur i oturen att hon byter dit, för då kommer jag kanske se dig där när jag hälsar på hos henne och tvärtom liksom! :)) Puss sötis!
favoritelife.blogg.se

2012-09-11 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0