min sommar.

Heej hej min lilla blogg som stått öde här ett tag hehe.. Hoppas ni alla gjort fina saker under dem senaste sommarlovsveckorna. Imorgon påbörjar jag mitt andra år i Södra Latins gymnasium. Orkar verkligen inte med ett år till av sena kvällar vid en hög av hemläxor och tidiga morgnar springandes försenad till tunnelbanan. Har hursomhelst haft världens bästa sommarlov och det kommer nog lysa upp i höstmörkret lite i alla fall. Såhär har min sommar sett ut genom en mobilkamera och en systemkameralins: 

Jag och Jenny var på bästa avslutningsfesten på Apberget anordnad av Jessicas skola. Träffade personer jag verkligen saknat och andra människor som jag helst bara vill glömma.
Kom trött och ful till min egen skolavslutning morgonen därefter och sa hejdå till mina klasskompisar för sommaren.
Stannade kvar i Stockholm efter skolavslutningen och hängde med en massa olika fina vänner.
Firade midsommar på Carros mysiga lantställe, åt god mat, nattbadade och kollade på filmer mest hela tiden.

När min familj flyttade ut till landet efter midsommar stannade jag kvar i stan ett tag och bodde själv i lägenheten. Var med mina vänner ungefär dygnet runt eftersom att jag snart skulle komma att inte träffa de flesta av dem på en månad!
Flyttade ut till landet! Solade, badade, sommarjobbade och var med familj och vänner.
Förutom en helg då jag fick ledigt från sommarjobbet och åkte hem från landet ett kort tag, så träffade jag inte mina älskade fina bästa vänner på nästan en månad! Helt sjukt vad jag saknade dem.

När vi flyttade hem från landet var det första jag gjorde att träffa dessa fina.
(Sorry för bildkvalitén) Och så hade vi världens bästa dagar här hemma i Stockholm innan det var dags för...
... Spanien! Kanske bästa resan jag någonsin gjort, lätt den roligaste i alla fall! Saknar det såå mycket!
Hela Spanien-gänget. Jenny, Linnea, John, Jessica och jag!
Direkt efter att jag kommit hem från Spanien tog jag och Åsa tåget ner till Helsingborg för att hälsa på Matilda!

Vi åkte till Köpenhamn en av dagarna vi var där, och det var så himla fint! Saknar Matilda såå mycket nu bara, hoppas att hon kommer hit till Stockholm snart.
Och sen jag kom hem från Skåne har jag inte gjort så mycket mer än att vara med mina fina vänner ungefär hela tiden. Varit på utomhusbio i Rålis till exempel. Bästa sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0