16/02

Hej hej på er. Igår kväll så kom Jenny och Cassandra hem till mig vid elva ungefär. Efter att vi fixat oss och sånt, så var det tänkt att vi skulle möta upp Bella och några av hennes kompisar och gå till deras kompis som hade fest någonstans utanför stan, men när vi satt på bussen och nästan så var framme så får vi reda på att en tjej fått psykos och hallucinerat för att hon rökt på och väckt grannarna och att festen därmed var över. Så det var väl inte så himla kul direkt.. Så jag, Cassandra, Jenny och Bella åkte hem till mig istället och stannade där resten av kvällen.
Ikväll ska jag och Nicole i alla fall hem till Vendela först och sen så får vi se lite vad som händer. Vi hörs, puss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0