siiiickkk of you.


Hej dudes, har haft sämsta dagen idag. Vaknade upp med en röst värre än den ofrächaste kedjerökares, så jag stannade hemma från skolan hela dagen. Hatar egentligen att vara hemma från skolan, känns som om man har missat tusen saker när man väl kommer tillbaka till plugget sen. För att tilläga så blir i alla fall alltid jag sjukt deppig när jag är hemma själv en hel dag. Tänkte på en massa saker som hände igår, hur otillräcklig jag känner mig när en av mina kompisar mår så sjukt jävla dåligt och jag inte kan hjälpa till så mycket som jag egentligen vill. Blir också så frustrerad på vissa personer i min omgivning, som verkligen inte vet hur man beter sig rätt mot andra människor, och tror att dem kan agera precis hur dem vill utan att bry sig det minsta om hur andra personer i deras närhet tar skada? Hatar det. Borde fan skaffa lösenord på min blogg så jag skulle kunna skriva ut dessa personers namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0