07/07

Hej hej. Nu är jag påväg tillbaka till landet efter att ha varit två dagar hemma i Stockholm. Åkte hem igår morse, träffade Vicki en stund på dagen, vi var mest hemma hos henne och sedan så gick vi ut och köpte pizza till middag så det var jättemys! Lite senare på kvällen kom Nicole hem till mig en stund innan vi sedan gick och mötte upp Jenny, Jessica, Linnea och deras kompisar David och Archa för att dra till en fest på Lidingö. Det var jättetrevligt, tyvärr så tappade jag bort min väska med nästan alla mina värdesaker i på slutet av kvällen (fml  typiskt att det händer mig alltså) så det var verkligen så tråkigt. Grät typ på hela vägen hem hehe.. Han som hade festen hittade dock som tur var väskan senare, så jag åkte hem till honom imorse och fick tillbaka den. I eftermiddags träffade jag Bella en stund på hennes jobb, hon åker till Miami på lördag och blir borta i några veckor och jag är så avundsjuk!! Vill också utomlands!  Det är i alla fall inte långt kvar tills jag, Jenny, Jessica, Linnea och John åker till Spanien, längtaaar! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0