de senaste dagarna.

Heej allihopa. I fredags morse kom jag hem till Stockholm igen men märkte på tunnelbanan på väg hem från cityterminalen att jag såklart  glömt mina hemnycklar till lägenheten på landet.. Jag och min lillebror fick hursomhelst bo i några familjekompisars tomma lägenhet fram tills våra föräldrar kom hem från landet igår, så det löste sig i alla fall haha!
I fredags hängde jag på uteservering vid vattnet med bästa Nicole som jag saknat jättemycket! Åt jättegod middag ute med hon och hennes pappa senare på kvällen. Jag och Nicole mötte upp Vendela och Siri lite senare på kvällen och en stund efter det träffade vi Daan och hans brorsa en stund.
I lördags träffade jag Viktoria och Saga en stund på dagen, köpte glass och satte oss vid vattnet och catchade up lite efter att vi inte setts på nästan hela sommaren, så det var supermysigt! Träffade Nicole och Jenny på kvällen för att möta upp min kompis William och hans kompisar och åka till en jättetrevlig fest i Hässelby Villastad. Vi alla åkte hem och sov över hos Anna senare på kvällen och stannade hemma hos henne och käkade pannkakor till brunch morgonen därefter. Fikade en stund med finaste Åsa senare på dagen och sedan åkte jag hem och städade ur våra familjekompisars lägenhet vi bott i. Ikväll tog jag en jättemysig kvällsfika med Nicole och Siri en stund. Imorgon ska jag kanske träffa William, har dock lite ont i halsen så jag får se om jag mår bättre imorgon. Jäklar det här inlägget är fan längre än en bok, hursomhelst, godnatt puss! ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

ser ju helt obehaglig ut hahhaha

2013-07-30 @ 02:39:32
URL: http://imnicole.blogg.se
Postat av: C

Hahahah det är typ värt att räkna hur många gånger du skrivit "en stund" i det här inlägget loool

Svar: hahaha lol
favoritelife.blogg.se

2013-07-31 @ 02:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0