17

Året jag tillbringade som sextonåring var kanske det bästa men samtidigt mest hemska året någonsin i mitt liv. Började en helt ny skola efter att ha gått i en och samma gamla trygga grundskola i tio år av mitt liv. Var rädd mest hela tiden att jag skulle tappa kontakten med mina bästa vänner. Hade lite för höga krav på mig själv ibland.
Året jag tillbringade som sextonåring var också det året då jag lärde känna många nya människor som jag idag inte ens kan föreställa mig mitt liv utan. Upplevde en massa saker som jag aldrig tidigare i livet förväntat mig att jag skulle uppleva. Gjorde saker jag egentligen inte riktigt vågade.
Igår fyllde jag sjutton år. Älskade tiden som sextonåring, hoppas året som sjuttonåring blir minst lika bra ♥
Jag, Amanda, Matilda, Åsa och Maja när jag fyllde sexton förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0