2013-06-03

Heeej heej. Long time no see hörrni. Så.. jag har tänkt nu att jag ska börja blogga lite mer "seriöst" i höst när skolan drar igång igen så lämna inte min lilla blogg nu bara för att uppdateringen kommer vara sämst i några veckor frammåt! Hursomhelst,  dem senaste veckorna har jag inte gjort nånting annat än att plugga känns det som.. Varit med kompisar och gjort roliga saker på helgerna, men nästan drunknat bland prov och inlämningar i veckorna. Om några dagar är det sommarlov i alla fall! Ska vara hemma lite i början av lovet, sedan spendera några veckor på landet där jag även ska jobba, och efter det åka till Spanien med Jenny, Jessica, Linnea och John! Kanske blir att jag åker till skåne i slutet av lovet också, men vi får se. Vi hörs snart igen nu allihopa, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0