23/06

Hej hej hörrni, hoppas ni haft en fin midsommar. Min midsommar spenderades med Carro på hennes lantställe, bästa platsen jag vet! Vi hade så himla mysigt, första midsommaren jag firade i Sverige på väldigt väldigt många år faktiskt. Kom hem igår kväll, träffade Cassandra och drog till skinnaviksberget en stund på kvällen och träffade lite nya människor, så det var trevligt. Träffade Nicole och Vendela en stund idag, sedan så mötte jag upp Åsa som precis kommit hem från USA, senare på kvällen och åkte ut till Lidingö. Vi köpte med oss mat och käkade middag på Torsviksberget, hur mysigt som helst! Godnatt ♥
Hahah känner mig alltid som en robot när jag har på mig moppehjälm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0