helgen.

Heeej, hoppas ni haft en fin helg. MIn har varit bra, har dessvärre varit så jävla trött hela tiden, tror jag lider av sömnbrist för jag har fått tvinga mig själv att inte somna vid typ nio varenda kväll.. Hursomhelst, i fredags mötte jag först upp Jessica och Linnea för att fixa en sak, innan jag hängde med Nicole i stan en stund. Mötte sedan upp Jessica, Linnea och Bella lite senare för att förbereda inför kvällen då vi skulle överraska bästa Jenny som fyllde år förra söndagen! Det var rätt svårt att hålla planerna hemliga under hela förra veckan vi planerat, men jag tror hon blev liiite överrskad i alla fall, hehe. Igår kväll hade min familj bjudit över Carros familj på middag och Carro sov även över här hos mig sen, så det var supermysigt! ♥
Bella, Jennica och Linnea från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0