måndag.

Hejhejhej. Jag ska egentligen plugga matte just nu. Räknade en sida i boken för att sedan skita i det och kolla på Pretty little liars istället, hahah.. Jag är förresten så himla glad över att jag i eftermiddags fick reda på att jag förhoppningsvis kommer få ett sommarjobb på mitt lantställe i sommar! Har haft världens ångest över sommarjobb på senaste tiden så det är väl bra att det är fixat till viss del nu. Måste bara hitta någonstans att jobba de första veckorna jag ska bo hemma i stan också, för jag vill verkligen vara hemma lite mer det här lovet än vad jag varit ... typ alla andra sommarlov i mitt liv. Så hoppas det löser sig nu. I alla fall, måste plugga matte ungefär resten av kvällen nu, fml.
En till bild från i fredags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0