a weekend in may.

Hej hej hej. Hoppas ni alla haft en fin helg. Min har varit superbra. Sprang runt på stan med Nicole för att leta present åt Siri i fredags innan vi senare på kvällen gick hem till henne för att käka tacos och kolla på skräckfilm tillsammans med några från hennes klass. Så det var jättemys! Jag och Nicole gick och mötte upp Anna och Vendela och åkte ut till en stört rolig fest i Saltis senare samma kväll. Bästa festen på länge verkligen. I lördags hängde jag med Vicki på dagen, och en stund med Nicole senare på kvällen. Idag har jag inte gjort någonting annat än att plugga känns det som, ska bli så nskönt med sommarlov snart. Puss godnatt! ♥
Dem enda bilderna jag tog i helgen, vidriga jag vet hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0