De senaste dagarna.

Hejhej. Hoppas ni mår bra. Imorgon kommer förmodligen bli en dag som jag kommer minnas länge länge. Imorgon är dagen då jag och min familj får hämta hem hundvalpen vi bestämde oss för att skaffa för ett drygt halvår sedan! Har velat ha hund så länge jag kan minnas så det känns rätt overkligt nu liksom..

Hursomhelst, för er som vill veta så var Valborg i tisdags rätt segt för min del. Eftermiddagen och början av kvällen var dock hur mysig som helst, var på Lidningö med bästa Åsa! Kvällen spenderades på olika delar av Söder, flängandes runt i olika parker och mellan inställda hemmafester. Höll på att bli ovän med min bästa vän mot slutet av kvällen, och det var väl ungefär det som mest fick kvällen att bli rätt jobbig.
Min första maj i onsdag blev desto bättre. Hade picnick med Vendela och Nicole. Efter en stund kom Wendela också förbi och senare på kvällen åkte vi hem till henne och käkade jättegod middag och pratade i flera timmar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0