ett livstecken.

Hej hej. Har lyst med min frånvaro här på bloggen ett tag nu, lovar att det ska bli ändring på det inom ett tag framöver. Ska bara styra upp lite saker först. Hursomhelst, orkar inte med att det snart är oktober (månaden jag hatar mest förutom typ februari och mars..) och hösten börjar på riktigt. Om en månad åker jag i alla fall till London på en weekend med min pappa, (världens bästa försenade födelsedagspresent!) så det blir jättekul, men bortsett från det kan hösten egentligen bara gå och begrava sig själv om du frågar mig. 

I alla fall, i fredags var jag, Nicole, Vendela, Åsa, Jenny, Jessica, Bella, Cassandra och några av hennes killkompisar hos Hanna som hade fest i sin nya mysiga lägenhet i Bromma. Det var jättetrevligt! Det var så himla kul att träffa alla Bellas kompisar igen som jag inte träffat på hela sommaren också.
Igår kväll var jag hemma heeela dagen ochkvällen för att skriva på en förjävlig samhällsuppsats som jag inte ens är klar med än! Blir skitstressad, vet egentligen inte varför jag skriver ett blogginlägg nu när jag har så mycket plugg att göra så jag borde väl kanske ta och avsluta det här inlägget nu. Hursomhelst, nu vet ni att jag lever i alla fall, vi hörs snart igen, puss! ♥
Här får ni en massa iphone-bilder från månaden jag inte bloggat haha! Från Grönan-konserter, kvällspromenader, hemmafester, spex-foto och lite allt möjligt haha!

Kommentarer
Postat av: nicole

Hahaha asså första bilden. Nej. Ser ut som en fjorre

2013-09-22 @ 22:50:56
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0