Saker man gillar extra mycket

Nu har jag gjort slag i saken och sett Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Vill gärna ha sett den innan jag ser den sista. Det känns konstigt att allt snart är slut. Fast att ha läst ut sista boken gör troligtvis ondare, men jag kan intyga er om att sitta i fönstret som hoppfull elvaåring på exakt rätt datum och hoppas hoppas hoppas på att en uggla ska komma flygandes med ett litet magiskt meddelande gör så mycket ondare.

För att byta ämne, och för att jag tycker om den så himla mycket: Här är en ny väska jag köpte i fredags. 200:- på Monki. Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Siri

Awww, sorgligt. ;o skitfin väska btw! :) <3

2011-08-23 @ 21:38:22
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0