Att göra något nytt av någonting gammalt


Midlake: Ett band som en kille på Popaganda tipsade om. Det låter lite som Coldplay, och det är bra!

Har lite ångest över att lägga ut den här bilden, jag har dragit upp tröjan bara så alla vet, så jag är inte halv-naken. Haha. Här är i alla fall ett par "nya" shorts jag klippte till av ett par jättegamla jeans från Cheap Monday. Men jag tycker dem blev rätt kul ändå, även fast det var lite dålig timeing (stavas så?) eftersom att sommaren i stort sett är över. Inte särskilt kul det. Att sommaren är slut alltså. Nu ska jag baka en kladdkaka tror jag, sen ska jag kanske plugga lite franska om jag orkar. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

AHMEN DRA BARA DRAAAAAAAAAAA

2011-08-29 @ 17:37:42
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: nicole

okejdååå. flåt. erkänner, är bara avundsjuk. Avundsjuk på dina übersnygga schåååårtTsS!

2011-08-29 @ 17:39:53
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0