Torsdag den absolut första december

Vilken jobbig torsdag. Föredraget gick inte bra för fem öre, stakade mig på orden, blev avbruten av elevrådet, blev totalt röd i ansiktet när jag märkte hur jag tappade bort mig, och skrattade på fel ställen. Fy fy fy, nu glömmer vi det. Förlåt för weheartit bild nedan förresten, haha.. 

Denna skådespelerska hade jag som sagt presentation om. Temat var A person I admire, och det gör jag verkligen fortfarande, hon är nog den bästa skådespelerskan bland många. Dock väljer hon ofta rätt dåliga filmer, tyvär.


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha jaa, fast i verkligheten också ju! :P

2011-12-01 @ 18:15:02
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0