Två och två-bilder-inlägget om...


Det här inlägget handlar om vad jag gjorde igår. Då var det fredag, och jag träffade Carro efter skolan, och vi gick och hyrde två filmer. Ser ni skillnaden på skräckfilm/komedi-hyllan? Efter det promenerade vi vidare till buttericks (visar sen vad jag köpte) och jag kan säga att känslan jag får när jag går in där är så himla obeskrivlig. Den affären, fylld av knäppa fusk-mustacher, halloween-kostymer och andra skämtprylar var det bästa jag visste när jag var liten!

Vi kollade såklart lite i andra affärer, den här transparenta skjortan var perfekt, i både färgväg och prisväg, bortsätt från att den räckte mig ner till knävecken. Så himla typiskt. Det är väl inte så många som använder knälånga transparenta skjortor förutom de småstads-fashion-brudar som alltid kollar ner i marken och plutar med läpparna när de tar outfitbilder, att dem behöver massproduceras? Kul att tänka på alltså..

Jag och Carro tog en kvällsfika på Wayné´s. Ignorera förresten bilden på mig, ser ut som en riktig sneaky bitch. Fy. Vi pratade i alla fall om allt och inget, och att Carro över jullovet ska till The land of opportunities som det så fint ibland kallas. Amerika kan man också säga. Kalifornien ska hon till, och jag tipsade om bra ställen och lite affärer. Var där för nästan exakt tre år sedan, någon dag ska jag tillbaka dit igen.
Vid åtta (efter att ha varit hos mig en stund och hämtat och lämnat några saker) så kom vi hem till Carro, och började med middagen, som bestod av kyckling, makaroner, och en väldigt god sås. Det var en jättemysig kväll, det blir aldrig att vi ses så mycket nu när vi båda har prov och läxor nästan jämt så varenda tillfälle är superkul! Nu måste jag dock börja med en hel del saker som jag skjutit upp till sista stund. Jag är en typisk sista-sekunden-människa. Ha en bra lördag, hörrni!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: hahaha, jag vet inte? Jag visste ju inte ens att han gick på samma dagis.. Men det är typiskt han att ha kostym och en liten fluga. Sen ser han sådär äckligt "nöööjddd" ut. haha :)))

2011-12-03 @ 15:31:14
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Julia

Din header är jättefin! :)

2011-12-03 @ 16:21:34
URL: http://juliawbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0