Början på sommaren

Heeej. Imorse kom jag hem från Carros land. Det har varit jättemysigt, är lite ledsen över att vi inte kommer ses på över en månad framöver (konfaläger) men vi ses i alla fall i augusti :) Här kommer lite bilder från närmaste veckorna.

Skolavslutning, lovade ju att lägga upp några bilder därifrån.





Inne i kyrkan.

Efter skolavslutningen.

Jag och Nicole, vi hade bestämt innan att vi skulle se likadanna ut. NOT, det blir bara alltid så, haha.

Jag och Siri

Fint att det var soligt för en gångs skull :P

Bytte om till mitt bästa sommarlinne, även kallat One Direction-blusen eftersom att jag kramade Liam och Louis när jag hade det på mig hehe.





Hittade en jättehäftig effekt på min kamera, bilderna blir lite finare, lite mer lila/rosa.



Åkte till Carros land :)



Åkte in till stan över dagen ibland.

Träffade Rebecca som köpte upp halva Mango, haha :)



Provade söta kläder, men har bestämt mig för att spara till sommarrean, förra året var jag pank på sommarrean och det är borde vara olagligt!

Bio med Carro och Becca!



Älskar den här bilden!!



Åkte tillbaka till Carros land.

Och Caroline tog en massa fin biilder med min kamera.





Igår åkte vi ut med Carros familjs jättemysiga båt. Docck regnade det väldigt väldigt mycket!





Vi bytte presenter den 11:e på Carolines födelsedag, jag gav henne en plånbok och fick en jättefin klocka och The Drums bästa album. Sitter och lyssnar på den just nu, i min cd-spelare som jag inte använt på miljoner år. Den är så bra, uppmanar alla att lyssna på den. Man blir glad på ett speciellt sätt och jag vet inte vad. Mitt favoritband i alla fall. Helt klart.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men uusch, mysigt att du lyckades få till sånna hemska bilder på dig. Verkligen jätte smickrande. Haha din lilla smygfotare :P men kommer att sakna dig med, tack för en underbar otroligt snabb vecka :)

2011-06-20 @ 13:13:03
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0