Bästa dagen i mitt liv

Vi lyckades. På riktigt. Allt var så jävla värt. Det här är den bästa dagen i mitt liv. Jag lovar, jag kände det på mig! Så himla fint, här är min dag i bilder..
 
Skola på morgonen, men ovanligt kort skoldag, bara städning av skåpen och klassrum.

Lunchrast, mitt ben ser ut att vara gjort i gummi? ;)

Kollade på en söt fotbollsmatch mitt ute i det gröna.

Lärarna mot eleverna, eleverna vann, såklart!

Mötte upp resten på donken.

Glad som tusan.

Studentflak, vinkade till dem flesta, det är fett kul att alla blir löjligt glada och hoppar och sprutar öl ifall man vinkar, haha.

Gick in på Fridays för att Carro fått något i sitt öga, ingen slump att vi valde det stället, det var här som de ätit lunch samma dag.

Olivia :)

Zet hade valt en nice superman-tröja som Louis!

Vi gick till studion och väntade i några timmar.



Väntade en stund till..

Zet var förväntansfull.

Dem öppnade dörrarna!!



Tog inte många bilder, mest filmklipp. Men det var obeskrivligt att äntligen få se dem, alla tjejer var helt GALNA.

Olivia, Zet och Rebecca gick hem, jag och resten sprang snabbt till Donken och åt lite middag.



Väntade ännu längre..

Sen händer det overkliga! Zayn och HARRY kommer ut från studion!

Stod längst fram! Använde ingen zoom alls på dem här bilderna.

JAG DÖR, ni fattar inte hur jävla lycklig jag var, stod mindre än en meter ifrån den snyggaste killen på jorden, helt galet!!

ÄLSKA.

Höll på att bli påkörd av Redone´s (jättekänd producent, har jobbat tillsammans med Lady GaGa, osv.) schtekiga bil.

En stund senare kom Rebecca tillbaka.

Tagen från Carros facebook. Liam, Louis och Niall kom ut en timme senare, jag kramade Liam och Louis. Galet. Jag darrar när jag tänker på det, Liam var så himla fin, luktade jättegott haha och var så himla söt.

Sen var jag helt enkelt världens lyckligaste människa. Kort sagt, den bästa dagen i mitt liv, söta killar gör livet så bra ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

"jag kramade Liam och Louis. Galet. Jag darrar när jag tänker på det, Liam var så himla fin, luktade jättegott haha och var så himla söt."



asså sluuuuuta!!! ;(

hahah, jag vill ju ocksååå! :p

2011-06-10 @ 00:41:05
Postat av: Linnea

sv, Hahah aaaw, och jag vill göra om det!! :D <3

2011-06-10 @ 01:31:52
URL: http://favoritelife.blogg.se/
Postat av: Siri

SÅ FINA! <3 och fina bilder på mig bytheway haha. ;)

2011-06-10 @ 08:46:40
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0