Söndag.


Idag var som sagt Siri och Nicole här för att träna på vårat träningspass vi ska ha på idrotten på torsdag.

Vi höll också på med min nya macbook. Nej. Det är Siris, jag vet -.- jag är avunsjuk.

Jag får nöja mig med min CP/PC-dator, gud va kul.

Det togs inte mycket fler bilder idag, men jag kan berätta att vi nästan inte tränade någonting alls. Haha. Det slutade med att jag och Siri sprang runt och jagade Nicole runt halva lägenheten, gömde oss bakom dörrar och hoppade fram och kittlade henne, Nicole är nämligen världens kittligaste!
Gud, nu måste jag göra en massa viktiga, tråkiga saker. Bildanalysen till exempel. Usch. Ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: hahaha, jag vet de är farliga de där orden! ;)

2011-11-13 @ 21:05:18
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: zet

jag veeet! paradise är bääästast :D

2011-11-13 @ 23:18:48
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0