Igår sms:ade Nicole mig och undrade om vi tre tjejer skulle göra något.


Vi hoppade på tunnelbanan och glömde att stiga av så vi hamnade i Liljeholmen. Lyckat.

Så vi fick åka tillbaka några hållplatser innan vi kom fram till medborgarplatsen dit det var tänkt att vi skulle åka.

Björns trädgård.

Bästa stället om man vill kolla på sjukt duktiga söder-killar som åker skateboard.

Förutom några alkoholister är det här den finaste lilla parken. Det tycker alla andra också, fast igår var det regn i luften och blött gräs, så det var nästan inga där.

Synd att vädret inte var det bästa, men Nicole var fin ändå.

Vi hoppade på tunnelbanan igen och steg av vid plattan där alla bra affärer finns. Vi träffade Carolina från vår konfa som vi pratade med en stund. Galet hur mycket jag saknat henne och Vanessa. ¨

Vi köpte goda frappucinos och drack så mycket att vi började frysa.

Och dagens roligaste var lätt när vi såg Random Making Movies-killarna. Jag blir helt glad när jag tänker på det, haha.. Nu blir det matte-plugg för en stund framöver,  jag är ganska peppad. Vill ha bättre betyg i matte. Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha fan va underbart, älskar dom! :D du vet att dom går i Sandras klass? :D <3

2011-09-04 @ 23:42:43
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0