Moi je joue


Hej igen lilla bloggen, jag sitter här och försöker plugga medan jag lyssnar halvt på Brigitte Bardot. Och förstår mig på texterna i hennes låtar, det gör jag inte mycket trots att jag läst franska i flera år. Måste i alla fall fortsätta plugga en stund till nu, jag börjar sent imorgon bitti så jag kan sova länge. Onödigt inlägg, jag vet haha.
Mv5bnjg1odm5mdawmv5bml5banbnxkftztywnjk2nji2._v1._sx450_sy384__large
Jag flyter med strömmen och erkänner att jag skulle göra precis som alla andra, vad som helst för Brigittes hår. För att det är så extremt fint och löjligt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt foto!

2011-09-16 @ 17:58:50
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0