Söndag den tjugofemte


Vi åkte till Irak över dagen, skojade, inte kul. Nej vi gick förbi ett trasigt hus när vi skulle till Gallerian för att shoppa på Hollister!

I omklädningsrummet. Om ni undrar varför vi inte tog bilder med dem snygga killarna utanför så var det för att Siri och Nicole inte ville. Buy sea skär ten. Jag köpte en jättefin tröja i alla fall! Och ett par mjukisbrallor, fast dem var från Cubus.
 
Vi stannade på Wayne´s och tog en jättegod frappe. Kaffe+is+choklad+mint+kolasås+grädde=Underbart.

Vi satt precis vid fönstret och gjorde ett litet "skådespel" varje gång det gick förbi någon.

Där Siri tryckte in Nicoles huvud mot väggen, hon vifftade med händerna och jag pekade och såg jätteförvånad ut. Det sämsta var att nästan ingen skrattade, fast det var för att vi skrattade jättemycket samtidigt som vi gjorde scenen. Jag har det på film men jag vet inte hur man lägger upp det!

Nu ska jag lägga mig och läsa en riktigt juicy amerikansk skvallertidning. Fick den av mamma som kom hem från New York igår. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-26 @ 09:48:39
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0