2 mycket viktiga saker

En jättebra sak som hänt idag är att The Drums album Portamento kommit ut på spotify! Jag tycker att du ska lyssna på det, för jag vågar nästan säga att dem är bättre nu än vad dem var innan. Och dem var bäst innan. 
En annan viktig sak som jag tycker att alla borde veta är att min mamma fyller år idag. Jag skrev världens knäppaste lilla dikt till henne imorse, men hon blev jätteglad och nästan tårögd. Jag älskar dig mamma ♥

Jag och mamma i England i slutet på 90-talet, älskar att säga att jag föddes på nittiotalet, det låter så kul.

Kommentarer
Postat av: Siri

awww, vad söt du vart! ;3

2011-09-22 @ 16:10:51
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0