Siri och Nicole.

Nu har jag gått runt i ungefär tusen år och sagt att jag ska skriva ett inlägg om dem två personerna förutom mig, som det nog skrivs mest om i den här lilla bloggen. 







Nämligen Siri och Nicole!





Siri.
Siri är en av dem smartaste personerna som finns i min omgivning. Frågar jag henne någonting så har hon alltid en åsikt, bra som dålig- det är hennes åsikt. Siri har världens roligaste skratt. Väldigt ljust och vi brukar kalla hennes skratt för delfin-skratt, eftersom att det påminner lite om hur delfiner pratar med varandra. Jag och Siri har varit bästa kompisar sedan vi började grundskolan. Jag kommer inte ihåg hur vi blev kompisar eller liknande, vi bara blev det. Det är så lätt att gilla Siri, kanske inte så lätt att riktigt lära känna henne, men när man väl gör det så har man en vän för livet. Det bästa med Siri, förutom att hon är den skrattigaste och finaste själen på långa vägar, är att hon brukar tipsa mig om all bra musik jag gillar, och filmer, filmer brukar Siri också tipsa mig om. Siri har världens bästa smilegropar också, jag älskar smilegropar, fast det vet ni nog redan!





Nicole.
Nicole är nog den snällaste människan jag någonsin lärt känna. När vi var tio år började vi i samma klass, men det var inte förrän vi var runt tolv år som vi blev riktigt bra kompisar, och det dröjde ytterligare ett år tills vi blev bästa kompisar. Nicole är en person som man kan skratta åt i tusen år, för att hon ibland är helt galet rolig. Men hon är samtidigt den tjej som man mer än gärna tar en lång nattpromenad tillsammans med en varm sommarkväll och pratar framtid, killar och problem tillsammans med. Med Nicole har man aldrig tråkigt, kort sagt! När jag tänker på att vi troligtvis inte börjar samma gymnasium i höst så blir jag alldeles för nedstämd. Att komma försent till skolan, kasta suddigumsbitar och skratta åt vår so-vikarie med Nicole är någonting som faktiskt gör det kul att vakna upp på de jobbiga vardagsmorgnarna.

Fast det kommer alltid att vara vi tre. Jag, Siri och Nicole, vi ska alltid att vara bästa vänner ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

Åhhhhhhh vad fint Linnea!! Jag bara sitter och ler!!<3 Du och Siri är världens bästa kompisar, vi ska såklart alltid vara det också! Jag älskar dig världens finaste, bästa kompis! :) <3 <3

2012-02-06 @ 21:22:17
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: nicole

gud jag börjar nästan gråta! haha, åhhh det är så fint! :) <3

2012-02-06 @ 22:14:41
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Siri

Näää, nu blir jag ju nästan tårögd! Jättefint skrivet. <3



Vi kommer vara bästa vänner för alltid! Det är bestämt! <3

2012-02-06 @ 22:42:24
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0