Söndag

Hejsan! Förlåt för att uppdateringen har varit rätt så usel under dagen, men idag har jag helt enkelt inte haft tid till att blogga, för jag och Siri och Nicole var på ett badhus och tränade inför simprovet vi ska ha nästa vecka. Fy vad jobbigt det känns med simprov, men jag känner mig mycket mer säker på att det kommer gå jättebra, nu med tanke på att det gick utmärkt när jag övade lite idag. Dock så har jag Stockholms sämsta kondition, så jag kommer väl vara  halvt död efter själva testet. Haha!

När vi var färdiga så gick vi och åt lunch på ett ställe som serverade kebab. Haha! Men Nicole hade aldrig ätit det i hela sitt liv, så vi tyckte liksom att det vore kul att pröva. 

Där satt vi i några timmar (skojar inte, jag förstår inte varför tiden alltid går så snabbt!) och sen så köpte vi varsin kaffe från donken och gick hem. Bra söndag, godnatt!

Kommentarer
Postat av: nicole

ser ut att vara tre på bilden. kuuuuul

2012-01-30 @ 07:44:42
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: haha neej inte direkt.. men tack, haha! :D

2012-01-30 @ 17:43:23
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0