Hej lilla bloggen

Lördag idag! Jag har haft tråkigt och sovit nästan hela dagen. Ikväll var det tänkt att jag skulle följa med min familj till några familjvänner som bor på Lidingö, men allt blev uppskjutet tills nästa helg istället. Så var det med det.  
Och just nu så sitter jag och läser lite ur nya Elle med Michelle Williams på omslaget. Blir alltid lika avunsjuk varenda gång jag läser sådana här och likanade tidningar.
Eftersom att jag inte ser ut som Frida Gustavsson till exempel.

Eller för att man måste spara i tungefär tusen år för att ha råd med att köpa en endaste liten pryl som dem tipsar och skriver om. Och för att allt är så fint att man inte vill spara i ungefär tusen år, för man vill bara ha allt nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Zeineb

Haha, det är precis vad eller är till för.

INspiration och typ..avundsjuka?

Man vill se ut som modellerna och ha alla snyggaa kläder som kostar galet mycket..

2012-02-01 @ 00:10:52
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0