Att göra någonting betydelsefullt:


Herregud, jag har läst en blogg om en tjej som åkte till Zimbabwe och jobbade som volontär (Här kan ni läsa  mer i hennes blogg!) med ett lejonprojekt i två veckor, och jag kan bara säga att jag är så himla imponerad! Och såklart väldigt avunsjuk, jag vill också! När jag tagit studenten (extremt lång tid tills dess, jag vet) så ska jag nog ta ett eller två år ledigt och resa runt i världen, jag måste jobba som volontär då också! Att göra en volontärresa måste nog vara något av det mest läroroika och bästa man kan göra, för andra, men även för sig själv, längtar så mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Siri

Ingen orsak! :) <3 Ja, kolla på det!

2012-03-07 @ 20:20:30
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0