Fredag: shopping+fika+bio

Idag är det fredag! I eftermiddags så gick jag, Siri och Nicole ner på stan som vanligt. Fikade och jag fick även med mig en fin tröja. Vi såg Hungerspelen på bio också! Den var faktiskt väldigt väldigt bra! Nästan samma klass som boken, dock var det synd att dem tagit bort och gjort om en hel del. Men förvånansvärt bra, verkligen. Se den!

Eftersom att Siri och Nicole klagade (pfff... dem var säkert avunsjuka!!) på min nyinköpta fina tröja så lägger jag upp en bild i smyg på dem två som springer runt på Beyond Retro och gör butiken osäker. Akta er när Nicole och Siri är i farten säger jag bara! Haha!


Kommentarer
Postat av: nicole

juuuste linnea!!! HAhaha, du kanske hörde oss utanför "alldels för stor blabla" utanför? det var ett SKÄMT!!! hoppas du fattade det, hahaha!

2012-03-30 @ 23:41:00
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0