en sådan dag.

Hej. I eftermiddags träffade jag Caroline för fika på finaste cafét och shopping i bästa affärerna en stund. Kunde verkligen inte ha kommit mer lägligt att ha lite bästis-tid än just nu. Känner mig så himla nedstämd över en massa olika saker och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre. Att ha en bästa vän att prata ut med om viktiga saker är så himla obeskrivligt bra, alla borde ha en Caroline i sina liv. Ville mest bara säga det, nu ska jag göra min matteläxa och sedan ringa Matilda, puss! ♥
Saknar sommaren!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så fin så det är inte sant! Är så himla glad att jag har dig i mitt liv, kommer aldrig att sluta älska dig! <3

2012-11-20 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0