långt inlägg för er som orkar läsa.

Hej hej, det var inte igår man loggade in här direkt.. Ska bli bättre med att uppdatera och sånt! I alla fall, min närmaste vecka har varit ganska bra och lugn med tanke på att vi i stort sett haft lika lite plugg som man hade i grundskolan de närmaste dagarna, vilket är fett ovanligt för att vara plugg-Södra..
Igår eftermiddag träffade jag först Carro och Masken en liten stund och sedan gick vi vidare till Nicoles skola (där jag för i övrigt stötte på hur många som helst från min gamla skola, vilket var lite kul!) och mötte upp henne. Fikade med Siri och Nicole en rätt bra stund innan jag gick hem för att sedan möta upp Jenny som skulle sova över hos mig! En himla bra fredag med andra ord. Nu ska jag ut och förhoppningsvis handla lite nya kläder tilsammans med min lilla mamma. Hatar allting i min garderob just nu. Kram ♥
Rätt kornig bild på mig och Jenny från tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0