november.


Hej hej. Här är några bilder från veckan som gått.
Kollat på saker att önska mig i julklapp. Varit med Caroline som visade mig finaste lilla hemliga affären där dem sålde collegetröjor och cheerleading-kjolar. Testat mössor på American Apparel på lunchrasten. Haft cirka en miljon skrattanfall med Siri och Nicole på donken en eftermiddag och fortsatt kvällen hemma hos mig med pasta carbonara och tjejsnack.

Har för i övrigt haft en rätt ledsen vecka med lite alltför för många morgnar då man känt för att försvinna men istället lutat huvudet mot tunnelbanefönstret och gråtit för allting som bara känts fel.
Är så himla gald och tacksam över att mian vänner är BÄST, och att dem alltid finns där när man känner att allting håller på att gå sönder.
Puss till dem och alla ni andra som också är fina!

Kommentarer
Postat av: nicole

finaste du <3 <3 älskar dig bästa vän. Allt kommer att ordna sig. Om du syftar på skolan så har jag tänkt på det sen igår ikväll, och jag kom fram till att södra är bra och bättre och bäst. Även fast det kanske inte känns så. <3

Och fulaste jag. Groteskaste bilden någonsin, lite sne, skev och leker att jag sitter där och är fin. Men det är lugnt, för du är fin <3

2012-11-24 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0