Tisdag.

God kväll hörrni. Har haft en rätt bra tisdag med ganska chill lektioner som innefattat mest bara förberedelser inför kommande prov och så. Efter skolan så mötte jag upp bästa Carro för mysig fika på Fåtöljen en stund. Skulle egentligen ha pluggat när jag kom hem tidigare ikväll men det blev inte av liksom så nu har jag världs-panik inför redovisningen och provet jag har imorgon. Hoppas hoppas det går bra ändå. Godnatt!
Eftersom att jag haft fuldag idag och därmed inte fastnat på en enda bild så bjuder jag på en gammal bild som Siri skickade till mig häromdagen. Själv ser man ju ut som ett sjukt obehagligt mini-pervo med en milslång panna, men Caroline och Siri är ju hur söta som helst!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men åååh! När är det här?! Hahaha asså fy fan <3

2012-11-27 @ 23:50:59
URL: http://monpetitcoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0