Magiskt, men tragiskt.

Hej hej kompisar. Denna dag har jag ätit lunch med min familj på något mysigt sushi-ställe, efter det klippt och slingat håret i några timmar, sedan hängt med min rätt gulliga bror och sett Hobbit på bio, och avslutat kvällen med en kvällsfika med Nicole. Bästa dagen på länge förutom att nu när jag ikväll såg mig själv ordentligt i spegeln upptäckte jag att mitt hår såg jättekort ut. Seriöst helt sinnessjukt kort. Har inte haft såhär kort hår sedan jag gick i lågstadiet. Jag måste fan vara den enda personen i världen som inte passar i kort hår. Jag ser så jävla ful ut. Grät framför spegeln i säkert en timme ikväll. Pallar intee. Godnatt.

Hur jävla slitet och jobbigt det än var, så väljer jag alla gånger alltid mitt gamla långa här framför min nya mongo-frilla. Ni får inte ens se en bild på den, så ful är den.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Till Linnea och eventuellt andra som ser - Ditt hår är inte alls kort!!!? Fullkomligt normallångt och hur fint som helst! Jag lovar! Hahaha, fattar inte vad du fick att det skulle va en mongofrilla ifrån hahah <3

2013-01-05 @ 09:37:22
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0