sista kvällen.

Åker hem till Stockholm imorgon. Känns helt sjukt egentligen med tanke på att jag bott här på landet i nästan en månad i sträck nu. Har kramat alla hejdå på jobbet, packat ner nästan allting i resväskan och ställt väckarklockan. Har så länge jag kan minnas alltid hatat varenda sekund jag behövt spendera på mitt lantställe på somrarna, men den här sommaren har jag inte känt så en enda gång. Tvärtom, kommer sakna det lite när jag kommer hem. Är hursomhelst i alla fall jätteglad över att få träffa alla mina fina kompisar där hemma som jag saknat så mycket! Och att få sooola liteee, har haft EN ledig dag hittils på hela månaden då jag kunnat sola, så ingen behöver i alla fall vara orolig över att jag kommer vara skitbrun när jag kommer hem till stan för det är jag verkligen inte hahah.. Nu ska jag gå till stranden och ta ett kvällsdopp med min brorsa en sista gång för i sommar. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0