du skulle älska nån tills jorden gick under och du skulle aldrig dö nej.

Hej hej. Jag har inte uppdaterat på nästan en vecka. Har haft så mycket plugg nu de senaste dagarna, den lilla tid jag inte pluggat på har jag hängt med kompisar och jobbat. Igår var det i alla fall fredag, och jag hängde med Nicole och Wendela en stund efter skolan och sedan kom även Siri! Vi fikade och kollade lite i affärer och så. Senare på eftermiddagen mötte jag upp Bella och åkte och träffade hennes kompis i Rissne och fixade en sak. Senare på kvällen var det tänkt att jag och några kompisar skulle på en fest, men jag stannade hemma istället och träffade Alva som jag inte träffat på hur länge som helst! Vi åt glass och kollade på gamla nostalgi-filmer tills vi nästan somnade. Mys! Ikväll ska jag möta upp Saga och äta middag, och sedan ska jag kanske träffa lite kompisar. Ha en fin lördag underbara ni ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0