Låtsas som att det regnar.

Heeej. Har världens största idrottsprov imorgon och har inte pluggat mycket än så länge.. Håller på att bli förkyld dessutom tror jag. Kul liksom. Hursomhelst har inte uppdaterat sedan i fredags så kan berätta lite vad jag hittade på senare i helgen, i lördags mötte jag upp Saga och åt middag på stan, sedan så gick jag hem till Vendela och hängde där med henne, Nicole och CG tills vid midnatt ungefär, då vi mötte upp några andra och åkte till en fest i Enskede. Så det var rätt kul. I södags var jag på brunch hos Carro, det var jättemysigt! Vi syns ganska sällan, men varendagång jag träffar henne blir jag så glad ♥
Nu ska jag plugga, adiós amigos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0