If our love´s insanity why are you my clarity

Heej alla mina... tre läsare ? Haha hade nästan glömt bort att jag ägde en blogg, saknar att blogga så himla mycket! Hursomhelst, orkar inte skriva ner allting som hänt i mitt liv sedan jag skrev här sist (nu låter det som jag lever största händelserika livet haha men det gör jag iinte) men kan skriva lite om min helg. I fredags träffade jag Nicole efter skolan och sedan så gick vi hem till mig och käkade middag och kollade på film innan vi och Cassandra, Sofia, Jenny, Jessica, Linnea och Vendela åkte till en kille som hade fest på sin familjs båt på Söder. I lördags träffade jag Åsa en stund på eftermiddagen, vi tog en jättemysig fika och sedan så gick vi och kollade i lite affärer. Senare på kvällen kom Vendela och Nicole över till mig och så åt vi middag tillsammans och senare åkte jag och Nicole vidare hem till Axel på "chillkrök"/hemmafest typ. Där hade vi jättetrevligt! Idag har jag mest pluggat och så var jag hemma hos Carro en stund i eftermiddags ♥

Har tagit bilden från Nicoles blogg! Jag ser ju helt efterbliven ut dock.. Haha ska fan göra ett collage med alla spegelbilder jag och mina kompisar tagit från alla fester vi hängt på tillsammans, så komiska haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0